Quiltcafé

 Het lijkt mij een leuk idee om met een Quiltcafé te gaan beginnen. Maar nu hoor ik jullie denken, wat is dat dan een quiltcafé? 



Het is geen bee, want bij een bee komen je gewoon lekker samen om te quilten en te babbelen. 

Het is ook geen workshop, bij een workshop werk je allemaal gericht aan hetzelfde project. 

Het is een 2,5 uur waarin je kan werken aan je eigen project(en) en waarbij ik aanwezig ben om je verder te helpen. Het is dus een soort van les op aanvraag. 

Op iedere eerste zaterdag van de maand zal er een quiltcafé zijn. De les is dan 13:30 tot 16:00. Hiervoor geldt wel vooraf inschrijven er zijn maar beperkte plekken. Ik vraag hiervoor € 12,50 per persoon. 

De locatie is Dorp 66, Poppel België. 

Het eerste quiltcafé zal op zaterdag 7 augustus zijn. Daarna op 4 september, 2 oktober, 6 november en 11 december (vanwege de sint). 

Ik heb er alvast heel veel zin in!

Voor aanmeldingen of vragen.

quiltateliermr@gmail.com 

Groetjes Marina

 

Reacties