Eventjes voorstellen

 Gisteren bedacht ik mij dat het misschien wel zo leuk is om eens wat meer te delen over mezelf, iets wat ik niet heel vaak doe en zeker niet via internet. 

Hallo ik ben Marina Roos, ik ben getrouwd, heb een man, twee lieve dochters en een hond(je). 

Ik ben begonnen met quilten toen mijn oudste dochter net geboren was, dus nu ongeveer 10 jaar. Wat een heerlijke hobby, tenminste zo is het begonnen maar inmiddels is dit een uit de hand gelopen hobby. 

Sinds 01/04/2019 ben ik officieel begonnen met mijn bedrijfje Quiltatelier Marina Roos. Ik hou echt van quilten en minder van patchwork maken, dus ik dacht waarom ga ik niet doorquilten voor anderen. 

Toen ik dat eenmaal hardop zei, zat mijn agenda heel snel vol. 

Voor het doorquilten werk ik onder andere samen met Bossche Quilts en meer, daar kan je je quilt inleveren om te laten quilten of je kan dit direct bij mij doen. 

Inmiddels heb ik ook een shop in shop in Poppel BE. Ik merkte dat er bij ons in de omgeving bijna geen quiltwinkels meer zijn en ik vond dit een treurige gedachte. Dus daar maak ik nu verandering in. De collectie wordt steeds een beetje groter, zoek je iets speciaals? Vragen mag natuurlijk altijd. Wie weet kan ik je verder helpen? 

Naast het machinaal doorquilten geef ik ook erg graag les. Ik ben helemaal voor van alles met de naaimachine, maar met hand patchen en quilten kan ik ook.

Maar wat was er nu allemaal voor dat ik met quilten begon?

Nou ik ben van opleiding fotograaf, 6 jaar kunstacademie als opleiding. Daarna ben ik gaan werken in de verzekeringsbranche en daar hang ik nog steeds rond. Naast al dat quilten heb ik ook nog een baan van 4 dagen per week. Want om eerlijk te zijn, met quilten alleen kan je bijna je kost niet verdienen, helaas.  



Groetjes Marina

Reacties