Een natuurlijk ongemak

 Afgelopen zaterdag waren wij lekker aan het klussen. Ik heb de vloer van het atelier geïmpregneerd en manlief was aan de voorkant van het huis iets aan het monteren. 

Ik moest de sleutels hebben, dus ik richting voorkant. Op het moment dat ik daar sta zie ik dit.


Een prachtig wespennest, ik vind het kunstig maar niet zo handig. 

De wespen krijgen ons door en ik wordt twee keer gestoken 🙁.



In mijn vinger en in mijn arm. 

Dus heb ik de rest van mijn zaterdag doorgebracht met coolpacks op mijn arm en hand om de zwelling tegen te gaan...... 

Zaterdagavond ben ik dan begonnen aan mijn hexagonnen. Dit keer probeer ik het met schilderstape. 


Voor mij werkt dit wel, ik moet toegeven dat ik gelijk veel minder erg vind om te doen en ik snel al resultaat heb. 


Mijn eerste bloem is klaar, ik ben er blij mee. 

Groetjes Marina




Reacties