Er gaat niets boven...

 Het is al weer een tijd geleden dat ik een blog heb geschreven, dus het werd hoog tijd. 

De afgelopen periode heb ik mij bezig gehouden met van alles. 

Mijn sjaal is klaar.

Ik ben begonnen aan het behangen van mijn atelier, maar voor er behangen kon worden moest er eerst geplamuurd en geschuurd zijn. 


De volgende stap is dan het plafond erin. En daar hoort dan weer verlichting bij. De keuze is gevallen op LED panelen, vandaag gebracht, dus gelukkig leverbaar. 

Verder zijn we, ik met de meisjes, een paar dagen naar mijn ouders geweest, Groningen stad. 


Het waren een paar heerlijke dagen vol ☀️, water,


en lekker eten.

Pap, mam, het was zalig. 

Vandaag vliegen we weer vol in het (oude) atelier. Er zijn veel quilts binnen gekomen dus ik kan weer heerlijk verder. 

Groetjes Marina


Reacties